Wolfenstein: Blade of Agony – Chapter 1

Hellrampage action, Doom, FPS, Módy, Windows Leave a Comment

Wolfenstein – Blade of Agony je neskutočne prepracovaný mód pre druhý Doom. Posledná tretia epizóda vyšla pred mesiacom – 30. apríla tohto roku, tak som si povedal, že si tento mód zahrám, pretože som z každej strany počul len samú chválu. Dnes si rozoberieme len prvú epizódu, ktorá bola kompletne upravená, pretože autori zúžitkovali svoje vedomosti a skúsenosti a musím povedať, že je to pecka.

Videorecenzia

Blade of Agony je obrovská hra – je to samostatný mód, ktorý by sa kvalitatívne mohol postaviť k hrám, ktoré tvoria profesionálne tímy vývojárov. Aj John Romero napísal, že to je jeden z najlepších DOOM Módov, s akým sa kedy stretol. Blade of Agony vyrobila komunita modérov, ktorí si hovoria Realm667. Je tu päť hlavných členov + ďalší takmer tucet dodatočných, ktorí pomáhali s programovaním, testovali hru alebo ju prekladali – do češtiny ju kompletne preložil Tomáš Taufer a sú nielen preložené všetky dialógy ale aj komentár vývojárov, ktorý sa ukazuje počas hry a odporúčam ho zapnúť, ak vás zaujíma aj vývoj, ako mód vznikal a čo všetko upravili. Vedúcim projektu a dizajnu hry je Daniel Gimmer alebo ak chcete Tormentor667. Môžete ho poznať z jeho dvoch hlavných módoch pre Doom ako Stronghold či Knee-Deep. Ďalej tu je level dizajnér a tvorca príbehu Dean „Doomjuan“ Ascher, programátor a umelec Girgilio „Ozymandias81“ Virzo, umelec a macher na sprity Maxim „DoomJedi“ Genis a programátor Afadoomer. Zaujímavé je, že každý z nich je z iného štátu – Nemecko, Wales, Taliansko, Ukrajina a Spojené štáty.

Tento mód bol inšpirovaný strieľačkami z druhej svetovej vojny z deväťdesiatych rokov a na prelome milénia – Medal of Honor, Call of Duty a samozrejme Wolfenstein, pretože hráte za Williama B.J. Blazkowicza – spojeneckého špióna. Príbeh sa odohráva v roku 1942, keď je druhá svetová vojna na svojom vrchole a Američania sa pripojili k spojencom. Hitler a nacisti sa vzdať nechcú a svoje šťastie skúšajú experimentmi na ľuďoch a divnými okultnými artefaktmi. Blazkowicz je na vojenskom dôchodku a robí len systémového analytika. Chce si konečne oddýchnuť a nechať robiť špinavú robotu mladým. No dostal zašifrovanú správu, že ho jeho starý priateľ kapitán Douglas Blake znovu volá do služby. To nemôže odmietnuť.

Blade of Agony je rozdelený do troch kapitol a celkovo obsahuje 30 unikátnych a obrích levelov. V tomto videu si predstavíme len prvú kapitolu, pretože už tá je obria – obsahuje 6 levelov + jeden tajný a jeden super tajný a zabrala mi dohrať nejakých 6 hodín, čo je na jednu epizódu veľmi slušná nálož. Každý jeden level si podrobne rozoberieme, pretože je čo rozoberať. Misie sú komplexné a každá jedna sa odohráva v inom prostredí – zažijete tu vylodenie v Normandii, pozriete sa do Afriky, navštívite Paríž a Nemecko. Bolo to výživných 6 hodín kvalitného level dizajnu a je vidieť, že každý level zabral ohromné množstvo času.

Poďme na misie – v nich si rozoberieme aj zbrane, nepriateľov, level dizajn a všetko ostatné. Hral som na strednú obtiažnosť, pretože ju tak autori zamýšľali, ako to napísali a módy celkovo bývajú ťažké a nevybalancované, preto som si netrúfol dať vyššiu. A už dopredu poviem, že bola taká akurát – ani ťažká a ani ľahká a vyhovovala mi.

Intro hry je riešené formou dopisu – Blake píše Blazkowiczovi a do toho hrá Beethovenova Sonáta mesačného svitu. Dosť mi vadili hodiny, ktoré mimo rytmu tikali do skladby a odbíjali celú hodinu. Toho sa autori mohli vyvarovať, pretože to kazilo celkovú inak výbornú atmosféru. Po tomto krátkom videu vás privíta Blake a pošle vás za generálom Millerom a nech sa idete precvičiť na cvičisku. Takže tento prvý level je takým tutoriálom, aby ste sa naučili základy. Môžete si v kľude preskúmať celú spojeneckú základňu, pokecať s NPCčkami, no nečakajte žiadne rozvetvené dialógy. Vľavo v budove nájdete bar s JukeBoxom, kde sa dá vybrať hudba od Bobbyho Princa či Kena Silvermana – odkazov na Doom či Commander Keena tu bude ešte plno. Ďalej môžete navštíviť nemeckého profesora Klausa Gutenberga, ktorému budete hľadať dokumenty a keď ich všetky nazbierate, otvorí sa vám tajný level. A v jednom sejfe môžete nájsť super tajný level, o ňom si povieme neskôr. U Laz Rojasa si kúpite výbavu a zbrane – to si kúpite za poklady, ktoré budete zbierať, takže sa oplatí nájsť všetky secrety. A u zdravotníka sa môžete po misiách vyliečiť.

Na cvičisku sa zoznámite s ovládaním – zastrieľate si z pištole a ostreľovačky, vyskúšate si hádzať granáty a strieľať s protipancierovou päsťou – tá zaberá väčšinu zorného poľa, preto sa dá sekundárnou streľbou odsunúť, aby ste niečo videli. Zamrzelo, že zo zbraní sa puškohľadom nedá účinne mieriť, pretože sa jedná o 2D sprity a nie 3D modely a zapínať zameriavač sa mi nechcelo, pretože by mi na obrazovke prekážal. Prejdete si aj mínovým poľom a na to využijete detektor mín. Misie môžete odohrať aj bez neho, pretože nie je ťažké míny odhaliť, no detektor všetko zjednodušuje. Ak prídete po tomto výcviku so stratou života, Douglas sa vám vysmeje, ak nestratíte život, tak vás pochváli – to je pekný detail. Potom bežte do briefingovej miestnosti, kde vám generál dá prvú misiu. Briefing je tiež pred každou misiou parádne urobený – pritom nie je zbytočne dlhý a komplikovaný, generál vám povie vaše ciele a čo máte robiť. Jednoduchým tlačidlom si môžete svoje úlohy pozrieť – v každej misii budete mať aj vedľajšie – musíte nájsť dokumenty na tajný level a otvoriť zamknutú truhličku, ku ktorej budete potrebovať nájsť zlatý kľúč.

Prvá mapa sa odohráva v Tunisu na severnom cípe Afriky, kde budete bojovať proti nacistickým silám Afrika Korps. Tam majú svoju predsunutú základňu a snažia sa nájsť prastaré artefakty. Máte zistiť, čo má Hitler za lubom a nájsť nejaké informácie. Tunis bola prvá mapa, ktorá vyšla 10. Februára 2015 a dodnes sa niekoľkokrát prepracovala. V tom čase bol Blade of Agony ešte projektom jedného človeka, no už vtedy tento level vypadal dobre. A autori aj nabádajú na opätovné hranie, pretože sa toho veľa zmenilo.

Na začiatku máte len nôž, no môžete si zobrať aj lopatu, ak nemáte radi chladné ostré zbrane. Nožom sa dajú potichu zabíjať nepriatelia a hra vás na to bude veľakrát nabádať, aby ste toho využívali. Od prvých zabitých nepriateľov získate nemeckú pištoľ Luger a pušku Gewehr 43, čiže úplné klasiky. S puškou nepriatelia ľahnú na jednu ranu, s pištoľou do nich budete musieť našiť rán viac. Títo africkí nacisti nie sú ťažkí, no majú psov, ktorí sú rýchlejší. Sú tu nemecké dogy a aj vlčiaky, ktoré boli aj v klasickom Wolfovi. Zabití nepriatelia niekedy nie sú úplne mŕtvi a dokážu na vás ešte z posledných síl vystreliť, preto kontrolujte každého ležiaceho. Je to výborný detail. Potom tu sú barely, ktoré môžu ale nemusia vybuchnúť. Niekedy obsahujú potrebnú muníciu alebo lekárničku, inokedy sa dajú použiť aj proti nepriateľom ako pasca. Pocit zo streľby je výborný – nepriatelia reagujú aj na vašu streľbu a dokážu uskakovať. V tom momente ich netrafíte, preto šetrite muníciou a strieľajte až keď sa dogúľajú. Touto animáciou sa inšpiroval DoomJedi z Brutal Doomu. Guľať sa vedia aj vedci, ktorí sa vám niekedy môžu vzdať a odhodia zbraň – ďalší príjemný detail. No ja som im nikdy neveril a keď ich bolo po kope viac, tak som všetkých radšej postrieľal.

Level dizajn prvého levelu sa mi veľmi páčil. Autori si požičali assety, zvuky či hudbu z viacerých hier. Nájdete tu tlačidlá z Doomu, Duke Nukema, zvuk otvárania dverí je z Resident Evila a hudbu z Medal of Honor. No trochu mi vadil všadeprítomný glow, ktorý išiel z každého plagátu. V každom leveli nájdete plno tajných miest, kde je ukrytý poklad a dá sa nájsť aj lístok, ktorý vám nepriamo poradí, kde ďalšie poklady hľadať. Na konci úrovne v laboratóriu vás čaká jeden zo synov doktora Shabbsa, ktorý je tiež vedcom a robí šialené pokusy. Keď zoberiete dokumenty, musíte utiecť, pretože alarm zavolal ďalších nacistov, preto si budete musieť cestu späť prestrieľať. Po prvej misii vám odporúčam investovať nadobudnuté peniaze do kompasu, ktorý nie je len na ozdobu ale ukáže vám dôležité veci na mape – rovnako ako polohu bonusovej truhličky. A pre druhú misiu si nezabudnite kúpiť detektor mín. Neskôr si kúpte batoh, ktorý zvýši kapacitu nesenej munície o dvojnásobok a začnite si pomaly zvyšovať injekciami život. Maximálne si ho môžete navýšiť na 150%.

V druhej misii sa pozriete do francúzskej väznice, kde musíte nájsť a oslobodiť väzňa Jamesa Ryana, ktorého nacisti vypočúvajú. Tvorcovia napísali, že Wolfenstein bol o tom dostať sa s Blazkowiczom z väzenia a tu to chceli urobiť opačne. Opäť výborná misia, ktorá sa bude vo väčšej časti odohrávať vnútri. A interiéry tomuto módu sadnú najviac. Nepriatelia dokážu zapnúť alarm, keď vás uvidia a tak privolajú ostatné stráže. Dá sa tu využívať veľakrát aj stealth, no keď vás uvidia, zaznie známy zvuk z Metal Gear Solid. —

Už na začiatku si môžete všimnúť ľudí vo veľkých sklenených skúmavkách, takže na väzňoch robia experimenty. A je tu veľa vedcov, ktorých neváhajte zabiť – najlepšie lopatou. — Prvýkrát si tu zabojujete proti vojakom s plameňometom. Tento nepriateľ bol v prvých verziách veľmi silný, neskôr ho oslabili tak, že nepredstavoval žiadnu výzvu a s príchodom tretej kapitoly ho už oveľa lepšie vybalancovali. Niekedy sa vám môže podariť streliť ho do kanistru, potom začne horieť. Animáciu zapálenia prevzali z Blood, rovnako keď zapálite psa, tak to je v podstate animačka pekelného psa. Ak získate plameňomet, je to výborná zbraň proti všetkým typom nepriateľov, no rýchlo sa jej míňa munícia. Dá sa použiť ako stály plameň alebo môžete chrstnúť guľu napalmu. Parádne sú aj efekty rozvlnenia horúceho vzduchu. Neskôr prejdete cez vodu, kde sú malé žraloky z Duke Nukema a krátko po nájdení zeleného kľúča na vás zaútočia malé ponorky. Zaujímavé je, že sú len v tejto druhej misii a potom som s nimi už nebojoval. V jednej tajnej miestnosti sa dá nájsť nabodnutá hlava Duka – v Dukovi ste zase mohli nájsť mŕtvolu Doomguya, tak toto je asi taká odplata. — Je tu jedna pasca, do ktorej vás nalákajú nacistickí vedci a vypustia na vás mutantov. Sú to prvé verzie, ktoré ešte nestrieľajú, len útočia na blízko a hádžu nože. Neskôr prídu ťažšie a väčšie verzie, ktoré viac potrápia.

Do väzenia sa dostanete cez mínové pole a ak ste si zabudli kúpiť od obchodíka pred misiou detektor, tak ste túto pasáž neprešli – v minulých verziách. Teraz autori urobili míny oveľa viditeľnejšie, takže môžete prejsť pole aj bez detektoru. V Blade of Agony popracovali výborne aj na efektoch – pri mori si môžete všimnúť špliechanie o breh. Väznica bola inšpirovaná Las Rojasovým módom Rheingold z epizódy 2. Má výbornú atmosféru a v pozadí môžete počuť škreky väzňov. Keď oslobodíte Ryana, ten vám nebude pomáhať ale ani zavadzať a bude vás nasledovať. Útek z väzenia je dosť hardcore, všade bude plno nepriateľov aj tých špeciálne veľkých, do ktorých musíte vystrieľať veľa olova. V tejto misii si okúsite samopal MP40, pumpovaciu brokovnicu Trechgun M97 a nemeckú odstreľovačku K98. MP40 je super zbraň, rovnako ako brokovnica – pekne tieto zbrane v interiéroch využijete. Odstreľovačku už menej, pretože má veľké priblíženie a vonku sa budete pohybovať len málo. Na konci levelu sa dostanete ku vlaku, kde proti vám bude stáť obrnený transportér s nebezpečným delom. Dostať sa k nemu je ťažké, pretože sa nie je moc kde schovať a musíte ho zničiť raketometom.

V tretej misii sa vylodíte v Normandii – je to síce pekná misia plná efektov a výbuchov, no je strašne zle optimalizovaná a nepríjemne sa sekala. Je to aj najhoršia misia, čo sa týka cieľov a toho, čo máte robiť – budete sa pohybovať väčšinou vonku, všade na vás budú páliť nepriateľské veže, do toho vás môžu zabiť míny a streľba zo spojeneckých lodí. Autor mapy Tormentor chcel znovu vytvoriť atmosféru operácie Overlord bez toho, aby vytvoril totožný zážitok, ktorý sme hrali v Medal of Honor alebo Call of Duty. Ale atmošku to má parádnu – všade je hmla a do toho hrá hudba z pôvodného Medal of Honor na PlayStation. Tam bola úplne neskutočne nadupaná orchestrálna hudba a som rád, že ju autor použil. Jediné mínus je, že hudba nie je dynamická a neustále sa opakuje. V tejto misii budete musieť nájsť výbušniny a zničiť artilériu. Zabojujete si proti celkovo silnejším a tuhším vojakom Wermachtu. Rozpoznáte ich ľahko – sú šedí a širší. Na pláži strieľajú spojenecké lode, no môžu vás trafiť a zabiť – lietajúce projektily museli naprogramovať, aby to vyzeralo reálne a že majú aj nejaké fyziku. Neskôr v bunkroch si zabojujete so supervojakmi, ktorí nie sú až takí silní ako vyzerajú. Celkovo tento tretí level bol pre mňa najslabší a skôr som ho musel pretrpieť.

V štvrtej misii sa dostanete do hydroelektrárne Edersse v Nemecku. Opäť budete musieť výbušninami zničiť niekoľko protilietadlových kanónov, aby mohli spojenecké B-29 začať bombardovať. Táto misia sa mi páčila oveľa viac, pretože sa odohráva na priehrade a takéto misie zbožňujem – rovnako ako misie vo vlakoch. Na začiatku sa stretnete s agentom Ryanom, ktorého ste zachránili z väzenia – neskôr ho v tejto misii budete stretávať a vždy s vami prehodí pár slov, no ide si svojou cestou a nebude vám pomáhať. V prvých verziách ste toto NPC nestretli. Hneď v úvode sa môžete z diaľky pokochať priehradou a autori použili teleport, ktorý vás dostane rýchlo k priehrade a ak nemáte otvorenú mapu, tak si toho nevšimnete. Dosť budú otravovať vojaci pri guľomete – spočiatku to boli automatické veže, no boli malé a nedali sa dobre trafiť, preto ich zmenili. Škoda len, že veže nemôžete ovládať, keď zabijete nepriateľa. Dole v bunkri nájdete sejf, ktorý sa oplatí otvoriť – kód nájdete v jednej správe, ktorú poslal generál Fettgesicht doktorovi Shabbsovi juniorovi. Nájdete v ňom červenú kazetu s Commander Keenom – je to super tajný level, ktorý si na konci rozoberieme. Keď zničíte všetky veže, musíte sa vrátiť na začiatok misie, no opäť sa začnú spawnovať noví nepriatelia, tak to bude ťažké. Hlavne pri lezení rebríkom.

Piata misia v Paríži je asi najviac premakaná a autori si na nej dali najviac záležať. Inšpiráciou bola mapa Rheingold od Laz Rojaza. Chceli mesto urobiť čo najautentickejšie, aby malo správne interiéry a textúry. Môžete tu vojsť do baru, hotela, banky či do galérie, ktorá je venovaná Blazkowiczovi a označuje ho ako vojnového zločinca. Musíte sa stretnúť s agentkou Bertrandovou a zničiť všetkých nepriateľov na námestí. Prvá úloha bude rýchlo zneškodniť bomby pod mostom. Máte na to len nejakých 25 sekúnd a celá rieka je zamínovaná. Pod vodou sa dajú nájsť užitočné veci – napríklad vesta s 200 armorom. Po tejto počiatočnej zbrklej akcii budete mať trochu voľnejšie ruky – len pozor na snajperov na balkónoch. Dá sa tu nájsť aj mím z Blood a pripomenul mi aj Broken Sword, pretože aj tam mím zabíjal vo Francúzsku.

Potom sa dostanete do rozsiahlych katakomb. Tam na vás zaútočia otravní duchovia a nekromanti strieľajúci ohnivé gule. Duchov veľakrát nevidíte a ani nepočujete, pretože levitujú a prikradnú sa k vám zo strán. Dá sa tu nájsť nový mutant so zbraňou v strede tela a chladiarenský box na mŕtvoly. Katakomby sú inak vytvorené výborne. Úplne sa zmení atmosféra – všetko je temnejšie, je tu plno krýs, netopierov a pavúkov a neviete, čo na vás zaútočí a odkiaľ vyskočí. Spínače a niektoré ďalšie assety prevzali z Hexena. Nájdete tu prvú časť antického disku. V jednej zaplavenej tajnej miestnosti môžete nájsť Asterixa a Obelixa. Neskôr v kabarete nájdete speváka/speváčku – napoli chlapa a ženu. Na stenách môžete nájsť plagát s Kitty Kellermann, čo môže byť odkaz na kontroverzný erotický film Salon Kitty z roku 1976, v ktorom prostitútky v bordeli odpočúvali nemeckých vojakov nacistickej Tretej ríše. Od Kitty môžete nájsť aj jeden odkaz a bedničku, ktorú keď aktivujete, tak z nepriateľských vojakov budú po celú minútu padať peniaze. Je tu jeden čumiaci sa špión za obrazom Hitlera, ktorého môžete zabiť, no do tej miestnosti som sa už nedostal. V múzeu nájdete druhú časť disku, ktorú potrebujete na dokončenie misie. Potom musíte ubrániť jedno delo proti nepriateľským vlnám. To je skôr na smiech, pretože stačí čakať pred mostom a použiť primontovaný guľomet na nabiehajúcich nepriateľov, ktorí tupo zomrú. Ale posledná ôsma vlna je trochu tuhšia – borci si privezú tank.

Po Paríži si v bare môžete vypočuť Edith Piaf – má to super atmošku – vojaci chillujú, stoja a pozerajú, akoby sa nakrátko zastavil čas. A to autori pri hudbe vystihli úžasne. — Potom môžete ísť za profesorom a odovzdať mu poslednú správu, ak ste ju našli. Odomkne sa vám tajná misia projektu Eisenmann, čo je zariadenie alebo teda labák, kde Shabbs so svojimi synmi tvoria mutantov. Takže ich tam bude plno. A bude to najťažšia misia v hre – je na čas, takže musíte za nejakých 25 minút nájsť 3 zásobovacie bedne a tie zničiť. Pôvodne ste mali na to len 20 minút, no hráči za tento čas misiu mali problém dohrať.

Ešte pred samotným laboratóriom čakajte plno snajperov a veľkú obranu a zničíte si ďalší tank. Vonku vás bude sprevádzať Blake a pomáhať zostreľovať nacistov. Po vstupe do zariadenia zhustne atmosféra – jednak vás tlačí čas a začne hrať temná hudba. Komplex má ďalšie tri podlažia a na každom musíte nájsť bedňu a tú zničiť. Nepriateľov je príliš veľa a do toho vás budú kosiť malé nepríjemné veže, ktoré sa ťažko ničia. Príde pár silných obrích mutantov – jeden bude vystreľovať rakety so smrtiacim plynom a ďalší s obrím guľometom. Na konci vás čaká mini boss-mutant s rotačníkom, no stačí sa schovávať za krabicou a odtiaľ ho kosiť, pretože mu dlhšie trvá, než začne strieľať, keď vás uvidí. Keď budete mať nejaký čas, tak si v kľude poberte lekárničky a náboje, pretože potom budete musieť rýchlo utiecť z rozpadajúcej sa základne.

Šiesta a posledná misia je výborná – presuniete sa opäť do Tunisu do známych priestorov, kde ste boli v prvej misii. Celý tento level je v téme Indiana Jonesa a v jednom dome môžete nájsť aj komix o Kópii osudu – v tomto leveli tiež budete podobnú kópiu hľadať. Okrem toho je level inšpirovaný hrami Serious Sam a Tomb Raider. Prvýkrát si zabojujete proti okultistom z Rádu templárov, ktorí majú charakteristický plášť s kapucňou a pripomenuli mi okultistov z Blood, no našťastie nehádžu dynamit. Level dizajn je veľmi otvorený – je to piesočná oblasť s oázami a chrámami. Je tu veľa pascí, skrytých pokladov a ešte viac nepríjemných škorpiónov. Tí sa zabíjajú zle, lebo sú rýchli a nepríjemne dorážajú. Musíte hľadať spínače a zistiť, ako si otvoríte cestu do hlavného chrámu. Použité assety sa mi páčili, rovnako ako celková atmosféra prostredia, ktorá bola zase iná. Vonku ešte môžete nájsť v rohu mapy zlato, ktoré privolá gigantického vojaka. Ten nie je nebezpečný, no vypadne z neho veľa granátov.

Je tu veľa klaustrofobického lezenia medzi vystreľujúcimi šípkami a balancovania nad ostrými bodcami. A čo by to bolo za Indyho odkaz, keby vás nemohol privaliť balvan? A v jednej tajnej miestnosti nájdete pamätnú scénku z Poslednej krížovej výpravy, kedy Indy musel splniť tri skúšky, aby našiel svätý grál. Jedna z nich bola prejsť po neviditeľnom moste. Potom skúste zobrať zlatý kalich a uvidíte, čo to spraví. Sú tu noví nepriatelia, ktorí sa podobajú na lietajúce lebky z Doomu a majú aj podobný zvuk, keď vás uvidia. Časť s vozíkom je tiež inšpirovaná Indiana Jonesom. — Potom tu je plošinková pasáž cez lávu a následne sa dostanete za sprievodu zvuku z Tomb Raidera do siene plnej zlata. Teraz zase skúste byť chamtiví a zobrať si čo i len mincu.

Záverečný boss je veľmi dobre spravený. Už len to, že sa inšpirovali seriálom Lost a tajomným dymovým monštrom, ma nadchlo, pretože ten seriál som zbožňoval. Záver už menej, no z tohto monštra som mal rešpekt – v hre má rovnaký zvuk ako ste počuli v seriáli. Bossa nie je ťažké zabiť. Stačí sa schovávať za stĺpmi, strieľať do neho a keď sa priblíži, tak ustupovať. Pri úteku z hrobky ukradnete kópiu a vybehnete von, no chytí vás Wermacht. A týmto sa končí prvá epizóda.

Teraz ešte niečo o super tajnej misii – ak získate kazetu s hrou Commander Keen, môžete si ju prehrať v laboratóriu profesora. Autori vytvorili level Commander Keena, akoby ste hrali túto skákačku v 3D. Máte obmedzené množstvo nábojov, nepriatelia vás môžu ľahko zabiť a je tu plno pascí a skákacích pasáží, keďže to je plošinovka. Výborný level s krásnou grafikou. Kľudne by som si zahral celý takýto mód. Počas levelu sa dá hra ukladať, tak často sejvujte, pretože máte len jeden život a ak zomriete, musíte ísť celý level odznova.

Blade of Agony odporúčam všetkými desiatimi. Je to jeden z najlepších módov, aký som kedy hral. Vlastne to už nie je mód ale samostatná hra, ktorú si môžete stiahnuť zadarmo. Fakt výborná doomovka, v ktorej každý level je komplexný, unikátny a zábavný.

Kde mód stiahnete – https://www.moddb.com/mods/wolfendoom-blade-of-agony/reviews

Hellrampage
Najnovšie články od Hellrampage (zobraziť všetky)
Návštevnosť: 41 (celkovo), 1 (dnes)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *