Croc vyšiel originálne na PlayStation v roku 1997 a u nás ho hrali hráči hlavne na PC. O čom som vôbec nemal poňatia bola verzia na GameBoy z roku 2000.
Croc na GameBoy je graficky krásna hra. V každom leveli je zmenené pozadie a rôzne malé detaily. Dizajnovo sa v každej ďalšej úrovni pridáva buď nový nepriateľ alebo nový mechanizmus, takže sa nenudíte. Ak sa chytíte balóna, ten vás vynesie do bonusovej úrovne. Po získaní všetkých písmen bonusu si zahráte logický hlavolam, ktorý osobne nemám rád.
Skákanie mi prišlo divné a rýchle ale je to len o zvyku a na plošinky sa dá v pohode trafiť. Boj je trochu komplikovanejší. Pri útoku s chvostom nie ste nesmrteľný a keď zaútočíte príliš skoro, nepriateľ vás môže zraniť. Ak vás nepriateľ už zraní, nestratíte všetky drahokamy ako v PC verzii, len ich časť, takže hra je vďaka tomu extrémne ľahká. Životy budete nachádzať prakticky všade po levely a stratu života spôsobí až pád do priepasti. Hra je rozdelená do štyroch oblastí po piatich levelov s bossom. Dostanete sa do lesnej, zasneženej či púštnej oblasti a skončíte na hrade. Súboje s bossmi sú tiež podobné, stačí si počkať až sa unavia a udrieť ich chvostom, poprípade na nich skočiť. Hudba je podobná PC verzii a mení sa podľa toho, či budete v jaskyni alebo vonku.