Red Max je veľmi ťažká hra, v ktorej sa zhostíte role sci-fi motorkára z ďalekej budúcnosti, ktorý bude musieť splniť v každom leveli nejakú úlohu – zneškodniť všetky míny, nahodiť generátory, vyčistiť blikajúce priestory, a pod. Hra má vysokú obtiažnosť – budete sa musieť jednotlivé levely naučiť naspamäť alebo si vyrobiť mapu, kde sa čo nachádza, akou cestou sa budete musieť vydať a kde sú nádrže na palivo, pretože sa strašne rýchlo míňa. Prvýkrát sa ešte ani nezorientujete a už vám bude blikať ikonka s prázdnou nádržkou. Po každom leveli je ich rozmiestnených veľmi málo, takže s nimi treba šetriť. Ovládanie motorky je veľmi citlivé, stlačením tlačidla budete zvyšovať pomaly rýchlosť – preto je také citlivé, pretože máte len omädzený výhľad pred seba a neviete, kedy príde stena. A ak do nejakej steny alebo laserovej brány narazíte, stratíte život. Ak narazíte do akejkoľvek stavby (diery a iné nerovnosti v zemi sa nepočítajú), strácate život. Veľmi sa mi nepáčilo, že hracia obrazovka zaberá menej priestoru ako HUD – to keby sa stalo v dnešných hrách, tak by ju nechcel nikto vydať – ahá, on Red Maxa nikto ani nevydal, aj tak klobúk dolu, že ju naprogramoval jeden človek – David Darling.
- Dostal som sa do druhej úrovne? – Nie.
- Rarita: