Návod, ako donútiť jedného z tvojich bojovníkov, aby chodil ďalej než mu dovoľujú jeho „action points“ (ako 80 a podobne):
Sleduj ako klesajú bojovníkove „action points“. Keď hodnota klesne pod hranicu, ktorá je obvykle potrebná pre výstrel (ale nie na nulu), klikni pravým tlačítkom myši na jeho obrázok, pre rozhliadanie a získanie troch tlačítok. Klikni na tlačítko „reserve points“ (myslím, že je tam až po prevedení mtohto malého cheatíku). Potom klikni pravým tlačítkom myši znovu na obrázok, pre otočenie zpäť. Bojovník bude pokračovať v chôdzi
(ako obvykle), ale pôjde celou cestou, kam budeš chcieť – samozrejme že bez vplivu na „action points“. Pomerne dobrá cesta, ako sa dostať z dosahu snipera (záškodníka)…
_________________________________
Hexaedituj svoju uloženú pozíciu a nájdi hrdinove meno. Dôležité sú nasledujúce dva riadky:
00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 ?? ?? ?? ?? 00 00
00 00 00 00 00 12 00 01 08 00 00 00 00 00 01 XX
XX 00 00 00 00 00 64 YY ZZ AA BB CC DD EE FF 00
?? ?? ?? ?? – meno hrdinu
XX XX – zdravie, zmeň na ľubovoľnú hodnotu
_________________________________
YY – pohyblivosť
ZZ – obratnosť
AA – múdrosť
BB – lieky
CC – výbušnina
DD – mechanika
EE – presnosť
FF – skúsenosti
Všetky zmeň na 63.
_________________________________
Návod na výrobu „Molotovho koktejlu“ (dejepisci určite vedia o čo ide): Daj dokopy pohár (glass jar), palivo (gas can), naftu (petroleum) a handru (rug). Zamiešať a koktejl môžeš podávať :-))))